Hey peeps,
Dit is eigenlijk een RE-apply. Ik heb in een ver ver verleden toen de dieren nog konden spreken
ook al eens in jullie fijne guild gezeten.
Maar door omstandigheden heb ik toen met mijn char op Terenas(wat mijn eerste server was) verder gespeeld.(dat was lang voor character transfer enz.)
Nu heb ik er een break van bijna 2 jaar op zitten, en zie het weer helemaal zitten
Dus heb ik tot grote spijt van mijn vriendin, WoW weer bovengehaald.
En omdat door mijn afwezigheid op Terenas alle sociale banden zowat gebroken waren,
dacht ik(op aanraden ook van Obor)...Laat ons eens naar Draenor verhuizen...dus...
without much further ado.....
Naam: Tim Meire
Leeftijd: 29
Geslacht: Man
vorige MMO ervaring: massa's WoW tot BC, dan nog ff een DK gelvld toen WOTLK uitkwam
daarna heb ik wel wat mmo's geprobeerd, maar zonder echt die drive die ik in
WoW had... beetje AOC, paar weken AION, en recentelijk "The Fail Game"
beter bekend als Star Trek Online. Om dan tot het besluit te komen dat er
maar 1 echt goeie MMO is...WoW
ingame naam: Moonnfel(normaal gezien met 1 n maar die naam had ik zelf al eens gebruikt
ras/class/lvl: Gnome Warlock 80
build: Destro (pew pew!)
beroepen: tailor/enchanter...mining/herb op Casscade
alts: Casscade 80 dranei DK
Hoe ken je SOY: Via vrienden, blijkbaar zitten er wel wat Kruibekenezen bij jullie

Wie ken je in SOY: Obor, en dan Yveske
*EDIT: Na wat zoekwerk:Drink, Drinkebroeder, Zat konijn( euh ah nee), ... en den D'hondt, maar die hun ingame namen ken ik nie

wat verwacht je van SOY: De gezellige sfeer van een goed draaiende guild
vorige guilds: Deze namen gaan wss weinig zeggen omdat het Terenas guilds zijn
Crusaders of Terenas...die is overgegaan in Anathema( lange tijd de nummer 3 op
Terenas, die spijtig genoeg gesplit is met het uitkomen van BC) en dan Order of
the squirrel (dit was zo een beetje de uitbol guild

)
redenen van vertrek: ik kan trots zeggen dat ik nog nooit een guild gequit heb. tenzij dmv
merges ofzo
casual-social-fun: Yes please, voor mij 2
Gear: da begint...rekening houdende dat mijn char nog 70 was vorige week maandag(23/2)
ben nu full blue van drops uit de normal 5 man instances en tailoring
en 1 Epic..; Ebonweave gloves FTW!

/
Gearupdate....
http://eu.wowarmory.com/character-feed.xml?r=Draenor&cn=MoonnfelRaid ervaring: uiteraard geen recente dingen, maar in de goeien ouwe tijd heb ik de twins nog getanked in AQ40(om een idee te geven van raid progression, toen). Maar ik heb alle guides al gelezen ondertussen over de nieuwe encounters

PANCAKES: nam nam, met gewoon wa bruine suiker...nog het beste
('mor euh gaste... topping is wel me 2 P's hé)